Kitabı hakkıyla anlayabilmek için victor hugo,tolstoy,bazı fransız klasikleri,freud gibi psikologların kitaplarını,divan edebiyatı falan okumuş olmak gerekiyor. Adam okuyan herkesin o kitapları okumuş olduğunu varsayarak yazmış ya da o kitapları okumayanların kendi bilgisine ulaşmayı hak etmediğini düşündüğü için böyle bir yola girişmiş.