Profesör bir öğrenciyi kürsüye çağırıp,önce kürsüde dersi anlattırmış.
Sonra sandalyenin üzerine çıkıp anlatmasını istemiş.Sonra da sandalyenin üzerine bir tabure koyup taburenin üzerine çıkıp konuyu anlatmasını istemiş.Bu durumda öğrenci düşmemek için dengesini kontrol etse de,konuştuklarında saçmalamaya başlamış.
Hoca bu olaydaki ana fikri söyleyerek dersi bitirmiş:
"İnsan yükseldikçe söylediklerinde tutarsızlıklar olur,saçmalar.Çünkü;beyin söyleneni değil,bulunan yerden düşmemeyi önceler.Kendini yüksekte görenlerin saçmalaması da o sebeptendir.
Hayatımda sadece bir kere birşey doğru olsun,güzel olsun istedim.Sanki herkes birleşmiş el birliğiyle engelliyor beni,artık nefes almak dahi istemiyorum...