Kitabı yine burada öneri olarak görüp okumaya başladım.Okumadan önce incelemelerine baksam iyi olacaktı sanırım.Cok kötü diyemem ama Stefan zweig'in daha iyi kitaplarını okudum.Beklentilerimin altında kaldı.Ama okumakla da bir şey kaybetmezsiniz.Okuyun.:)