RabiA

RabiA
@Rabiappty
-HerşeyiN SöylendiğinE EminiM Ama DuyulduğunA EmiN DeğiliM... °Ahmet Kaya'M° °DeliBaliMm°
Ne Getireceğİ Bellİ OlamayaN GüzeL YarınlarA🌼🌸🍂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

RabiA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
2021 38. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
+"Elimde değil Olric" -"Ne efendimiz" +"Elleri Olric, elleri....."
En çok sana kırıldım, Sana ağladım, Sana güldüm, Sana kandım, Sana kanadım, Ben ne yaptıysam En çok senin için, sana yaptım. Sorarsan “Sevdin mi?” diye… Bunu fazlasıyla yaptım, biliyorsun…
Başarılı insanların konuşma kalitesi yüksektir. Çünkü kendilerini sürekli motive eder, başaracaklarına inanırlar..... Beyinlerine asla olumsuz mesaj göndermezler. Bilirler ki düşündükleri her şey gerçek olacak. Çünkü beyin hayalle gerçeği ayırt edemez söyleneni, düşüneni, hissedileni alır ve uygular. Düşündükleri kaderi olacaktır, bunu bilirler.!