RabiA

RabiA
@Rabiappty
-HerşeyiN SöylendiğinE EminiM Ama DuyulduğunA EmiN DeğiliM... °Ahmet Kaya'M° °DeliBaliMm°
" Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen da hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil… İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımdan küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birilerini arıyorum. Bütün bu beynimde geçenleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. O zaman nasıl hazin bir hal aldığımı tasvir edemezsiniz."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sen çocuk mu kandırıyorsun? Hiç şüphesiz ki her " unuttum artık" cümlesinin altında "gel artık, çok özledim" yatar."
Belki de aşk sevgiliyi kazanmayı değil de, Onda kendini kaybetmeyi gerektirir.'
"Duymuyorsun ya şimdi beni... Hiçbir zaman duyamayacaksın diye ölüyorum."