Psikiyatriyle geçen bunca yil sonra düşünüyorum da , biz insanlar bazen kendimizi çok akıllı zannediyoruz.Evet, dünyada ki diğer canlılara göre çok daha akıllı olduğumuz doğru ama bizim aklimiz henuz cok genc. "Aklın genci mi olur!" Diyeceksiniz şimdi. Ancak şöyle bir dönüp insanlik tarihine bakacak olursak, bizlerin dört ayaklı bir varlik olmaktan çıkıp iki ayağı üzerine dikilmesinin üzerinden aşağı yukarı iki buçuk - üç milyon yıl geçmis. O zaman, iki ayağinin üzerinde yürümeyi onca yilda ancak becermis zavalli varligin aklindan soz edebilir miyiz ?