Ben insanları çok iyi bilirim. Onlarda bir Süleyman vardı bütün yaratıkların dilini bilir, sihirbaz bir kişiydi , onun gününden beri biz insanlarla birlik olduk. Ben onları bildim bileli nereye burunlarını sokmuşlarsa berbat etmişlerdir.
Çok övüngen yaratıklardır, bir yaparlarsa bin övünürler. Sonracığıma da kendilerini evrenin kilidi sanarlar. Hepsi de az çok
delidirler. Sonra da o insanlar var ya, bizim gibi değildirler, onlar ölümlüdürler. Ölümlü olduklarını bilip, ölüm karşısında delirmişlerdir. Bu yüzden doğaya, kendi kendilerine, yıldızlara, herşeye kinle bakarlar. Sevgileri tükenmiş. Sevmeyi unutmuşlar,yaşam sıcaklıklarını yitirmişlerdir