Rabia Fıçıcı

Rabia Fıçıcı
@Rabiosaaa
Kimseyle yarış halinde değilim. Umarım hepiniz kazanırsınız. Ben, kendi halindeliğin verdiği huzura bayılıyorum.
Diş protez teknolojisi
Öğrenci
İstanbul
22 Kasım 2004
156 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Tugay," "saklaman..." "başkası olsa saklamazdı." "O başkalarının aptallığı," "bana o gece yüzümü güldüren bir kadından hatıra şansı verdi bu toka. Şimdilik saçına takabilirsin ama sonradan bana geri ver çünkü artık benim."
Sayfa 134·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey bir yana,söylenmemiş cümleler içinizde kaldığında ve o kişi gittiğinde kendi içinizdeki savaşı yenmek de çok zor olabiliyordu. Bu sadece ölüm demek de değildi,terk edip gidenlere de kalbinizden geçen iyi veya kötü düşüncelerinizi söylemediğinizde o kalbinizde daima bir boşluk kalıyordu.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Alıntı
Bir çocuğun kırılan kalbini o küçükken iyileştirmezseniz hayatı boyunca kırık bir kalple yaşamaya devam eder.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Alıntı
İki Şey
İki şey: aşk ve şiir Mutsuzlukla beslenir biri Biri ona dönüşür
Sayfa 145·Kitabı okudu
Alıntı
4.*
Biz kırıldık daha da kırılırız Ama katil de bilmiyor öldürdüğünü Hırsız da bilmiyor çaldığını Biz yeni bir hayatın acemileriyiz Bütün bildiklerimiz yeniden biçimleniyor Şiirimiz,aşkımız yeniden, Son kötü günleri yaşıyoruz belki İlk güzel günleri de yaşarız belki Kekre bir şey var bu havada Geçmişle gelecek arasında Acıyla sevinç arasında Öfkeyle bağış arasında
Sayfa 130·Kitabı okudu
Alıntı