Yapmış olmak yapmamış olmaktan daha kabul edilebilir bir tercihtir çünkü yapmamış olmanın pişmanlığı daha fazladır. Denedim olmadı dersin ama "acaba" sorusu insanı içten içe bitirir.
"Aynı kitap farklı bir gözle okunabilir; yeter ki sayfaları çevirmeye niyetimiz olsun. Yeniden başlamak, geçmişi silmek değil; yeni bir hikayeye yer açmaktır."