Ramazanburcu

Ramazanburcu
@Ramazanburcu
16.08.2020 EVLİ !!!!!! “ Bir çocuk annesi 🩵 “
8/10
·400 syf.·
2025 6. kitabı
Hayırlı akşamlar dilerim. Öncelikle kitap konu bakımından o kadar sürükleyici ve yeterliydi ki benim için hiç sıkılmadan, keyif alarak bitirmiş bulunmaktayım. Düştüm bir asker batağına diyebilirim ama bu bildiğimiz askerlerden değil MİR ASLAN TÜRKOĞLU okurken bile hayran olarak okuyorsunuz, kendinden emin ne istediğini bilen karakteri ve duruşu o kadar yeterliydi ki benim için. Karakterleri o kadar güzel nakış nakış işlemiş ki birbirleri ile olan ilişkileri bile beni cezbetti her şey olması gerektiği gibiydi. Yazarımızın ilk okuduğum kitabıdır ve kalemini çık beğendim. Gereksiz hiç bir detayı vermemiş ve her şeyi tam tadında olması gerektiği gibi işlemiş. Diğer çıkacak serilerini de heyecanla bekliyorum. Devamını merakla bekliyorum. Çok severek , içim kıpır kıpır olarak okudum ve her detayı aralarındaki diyalogları hep yüzümü gülümseterek okumama neden oldu.
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·764 syf.·
2025 5. kitabı
Kitabın kendine has bir ruhu vardı ve bir yanı beni hem tatmin etmekle birlikte bir yanı bişeylerin eksik kaldığını hissetmeme sebep oldu konu olarak çok cezbedici ve bu zamana kadar okuduğum diğer kitapların konusu bakımından beni çok heyecanlandırmıştı ama bir yanım eksik kaldı bir kitapta ve bazı yerleri okurken çok keyifli hissederken bazı kısımlarda da sıkıldım. Bir bütünlük yakalayamadım hep bir olay, kaos vardı ve bu galiba beni biraz rahatsız etti. Bir o kadar memnun olup bir o kadar da rahatsız oldum okurken, çok dolu dolu bir kitap olmuş olaylar çok fazla ve adapte olamadım olayların bu kadar fazla olması beni sıktı biraz sanırım galiba biraz durağanlık istedim bu kitapta. Daha farklı işlenebilirdi konusu çünkü beni genel konusu çok etkilemişti. Daha akıcı insanı yormayan bir kitap olabilirdi. Olaylar bağımsızdı birbirine bağlayamadım kafamda. Belli bir kesimin abarttığı kadar bir kitap ama konusu bakımından bence daha farklı bir şekilde kaleme alınabilirdi.
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma
Puan vermedi·261 syf.·
2020 7. kitabı
Hayırlı geceler dilerim 1k ailesi :) Öncelikle çok sevdiğim bir yazarın bir kitabını daha bitirmiş bulunmaktayım. Bu yazara olan hevesim sevgili annemden kalan en güzel şey. Her kitabını çok severek ve isteyerek okuduğumu söylemek istiyorum. Her konuyu o kadar güzel ele alıp bu kadar akıcı olmasını sağlayan bir yazar. Yine en içtenliği ile olması gereken ahlakı ve dini çok güzel işlemiş bu eserindede. Her kitabı yaşanmışlık barındıyor ve içinizde bir yerlere dokunuyor. Konu başlığına gelirsek eğer en çok göze çarpan "NAMUS" ve bir çocuğun anne sevgisinden yoksun ve babasının annesine olan kindarlığı ile büyümekte olması. Bir baba evladının yanında iken bu kadar yok olabilir. Kendi kendine yetiştirmiş, ahlakı öğrenmiş birey yakup. Yalnızlığı oldukça yaşamış, çevresinden sevgi görmeyerek büyümüş bir birey. Okumanızı tavsiye edeceğim bir eser olmuş. O kadar akıcı ki, en güzel yanıda İslama, ahlaka her kitabın da yer veriyor olması bu yazarın.
1000Kitap
Gönül YarasıAhmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 2020930 okunma
Puan vermedi
" AMAÇSIZ " kelimesinin anlam bulmuş hali! Bir kitap bu kadar anlamsız olabilirdi tahmini 17 - 18 yaş aralığında olan bir genç kızın yazmış olabileceği bir kitap diyebilirim sizlere. Vakit kaybetmek istiyorsanız buyurun okuyun. Ben bitiremedim bile, sürekli bir şeyleri tekrar etmiş, erkeklerin oldukça her kelimesinde adam olmayacağını belirten bir kitap olmuş, kitap bile diyemiyorum gerçi. Neyse adamlık karaktere göre değişir kadının da esaslısı vardır erkeğinde, hiç bir birey karşı cinsini bu kadar indirgeyemez. Adamlık sadece erkeklere has bir şey değil kadını da bir hayli alakadar eden bir mevzu.
1000Kitap
Adam SandıklarımızTuba Ezici · Olimpos Yayınları · 2018329 okunma
Puan vermedi·484 syf.·
2019 50. kitabı
Öncelikle o kadar çok etkilendim ki, çok duygu yüklü ve o kadar derin bir aşkı anlatmışki beni çok derinden etkiledi. Çoğu yerde acaba ben olsam nasıl dayanırdım? Max'in yerinde olsam diye düşünerek okuduğum bir eser oldu. Bir insan, birini ancak bu kadar güzel sevebilir ve bekleyebilirdi. Herşeye rağmen , o kadar olumsuzluğa rağmen hep bir umutla beklemiş ve çaba sarfetmiş aşkı için... Yahudi bir kadın ( Nadia ) ve Alman bir erkeğin ( Max ) imkansız aşkları... Onları ayıran inançlarının farklılığı oldu, ayrılmak zorunda kaldılar... Nazilerin katliamını kapsayan bir eser olmuş... Bir toplum kendini niye bir dinden ve bir ırktan üstün görür ki... Bu hikayede herkes suçlu İngilizler, Almanlar, Türkler ve daha niceleri. Mutlaka okuyun...
1000Kitap
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma