Fanon’un ilk eseri ile tanıştım.
İnsanlık onurunun en utanç verici olayı olan “Irkçılık ve faşizmi” ele alıyor.
Kalemi çok iyi felsefik ve psikolojik tespitleriyle harmanlamış eserinin bir sonraki bölümü merak uyandırıcı.
Birey’in düşünsel olarak bu duruma etkisel/tepkisel hareketlerini, bitmek bilmeyen ön yargının zincirlerini, ve toplumun birey üzerindeki psikolojik tutumlarını net ve anlaşılabilir bir dil ile anlatıyor.
Aslında daha çok açmak isterdim, ama bu kadarı kafi, büyüsünü bozmayalım.
İyi okumalar.