Açıkçası Hakan Günday’ın bir röportajında Şule Gürbüz’ün ismini duymuştum.
Merak etmiştim, önerdiği hemen hemen her yazarı okudum diyebilir.
Şule Gürbüz de Bugünlere kaldı.
Neyse roman’a geçeyim spoiler vermeden,
Kısa bir şekilde şöyle dile getirebilirim;
Düşünüp yazamadıkların, aslında hissettiğim ve anlatmak istediğim şuydu
Bunu eleştiriyorum.
Şunu savunuyorum.
Aslında hiçbir şey bilmiyorum.
Ama her şeyin farkındayım.
Tadın bir romandı :)
İyi okurlar