“Onun ölümüyle birlikte artık çocuk olmadığımı gerçekten anlamıştım,” diye devam etti. "İnsan annesini ve babasını kaybettikten sonra artık kimsenin çocuğu olmuyor. Ne demek istediğimi anlıyor musunuz?" Robert başını salladı. "Psikanalizde içimizdeki çocuktan söz ederiz. Varlığını içimizde yaşam boyu sürdürür bu çocuk. Ancak yetişkinliğin getirdiği koşullar ağırlaştıkça onu gitgide daha az algılarız."
"Biliyormusunuz, kafalarının içinde bir şeyler birbirine girince insanlar inanılmaz şeyler yapabiliyorlar." dedi Bennell "Şeytanın insanları çarpabildiğine inananlar var. Bu çılgınların yaptığı kimi şeyleri normal bir akılla kavramak mümkün olmuyor. Bunlar insana... insanlık dışı geliyor..."