Yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu Dünya'nın şahidi olmaktı.
Kitabı beğendim mi? Beğenmedim mi? Anlayamadım.
Başta anlamakta sıkıntı çektim ama 50.sayfadan sonra su gibi aktı. Küçük küçük hikayelerin farklı farklı hayatların birbirine bağlanması kitaptaki en hoş şeylerden biriydi. Yazarın uzun ve karmaşık cümleleri kitabı daha sürükleyici hale getirmiş. Okurken zevk aldım ama felsefi cümleleri çok anlayamadım. Sanırım tekrar okunacaklar listesine ekleyeceğim.