"Asıl mesele de bu işte. Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştirmez. Elinden malını mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar, ruhunu öldürürlerse, işte buna çare yoktur..."
Neden kör olduk , bilmiyorum belki bir gün nedenini öğreniriz.Ne düşündüğümü söyleyeyim mi sana.Söyle ; Bence biz kör olmadık ,biz zaten kördük.Gören körler mi ? gördüğü halde görmeyen körler.