Herkes gibi yazarın siyasi kimliğinden bağımsız bir şekilde inceleme yapmak istiyorum. Kitabı gördüğünüzde de bu gözle bakmanızı tavsiye ederim. Kitabın içeriğine gelecek olursak, Çok sade ve anlaşılır bir Türkçe ile yazıldığını fark edebiliyoruz. Özellikle yazdığı öykülerin, biraz mizah katarak, kadın,cinsiyet eşitsizliği, iş ve işçi sorunları gibi en önemli toplumsal sorunları anlatması açısından okunması gereken bir kitap olarak görüyorum. Zaten akıcı bir dil kullandığı için sıkılmadan bitireceksiniz. Bir politikacının böyle edebi bir yönünün olması ise bonusudur.