Kitap çok güzel ve bence kitabın bize verdiği öğütlerde çok güzel. Kitapta Nadimanın zorlu hayatına tanıklık ederken biryandan da jazın hayatına tanıklık ediyorsunuz. Her yaştan kişinin okuması gereken bir kitap ve aslında en önemlisi de bu kitapta mülteci kardeşlerimizin neler çektiğini nasıl zorluklarla başa çıktığını empati kurarak anlıyoruz. iyi okumalar dilerim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!