Raif'te kendimden o kadar çok şey buldum ki kitabın instagram popüleritesi bile kitaptan soğutamadı beni.Mutlaka herkese zaman zaman gelen o içsel kargaşayı tam yerinde betimlemiş.Hikayenin konusu da güzel,yazısı da akıcı.Altı çizilecek cümlelerin bolluğu da cabası. Kitaba önyargısız başlayıp beğenmeyen yoktur sanıyorum :) Hala okumayan kaldıysa bi göz atın derim ben.