~Aldıktan sonra uzun bir müddet kitaplığımda okunmayı bekleyen bir kitap olarak kaldı. İşin açığı nedendir ki okumaya çekiniyor bundan ötürü de daimi olarak erteliyordum . Kitaplar da rızkımızın bir parçasıdır ve bu rızkın artık nasibim olduğuna kanaat getirdiğim vakit okumaya başladım. Daha önce hiç Oğuz Atay romanı okumadığım için oldukça heyacanlandım . içerik olarak gerçekten sürükleyici , kitabı kapadıktan sonra tekrar her on dakikada bir başına gelip tekrar okuduğumu bilirim. İnsanların iç dünyasına duyduğum merakı bu kitapla keşfettim diyeyim. Kimi cümleleri tane tane okuyup anlayabiliyorsunuz ; bu , kitabın akışını bozuyorsa - bu size bağlı - sıkıntı oluşturabiliyor. Beyazlar içinde bir siyah nokta diyelim .
Son sayfasına geldiğimde üzüldüğüm kitaplardan biri...