Fakat mutluluk ve neşe insanı ne de güzelleştiriyor!
Kalp nasıl da aşkla atıyor!
Neredeyse insan tüm kalbini başka kalplere dökmek ve böylece herkesi mutlu etmek, herkesi güldürmek istiyor.
Nasıl da bulaşıcı bu mutluluk!
Ve kendine soruyorsun:
Nerede senin hayallerin ?
"Yıllar ne de hızlı uçup gidiyor!"diyorsun.
Bu yıllarınla ne elde ettin?
En iyi zamanlarını nereye gizledin?
Yaşadın mı ?
Yoksa ölü müydün?
Bir şeyi anladım.
Dünyanın sizin içinizi görmediğini, derinin ve kemiğin maskelediği umutlarınızı, hayallerinizi ve kederlerinzi zerre kadar umursamadığını.
Gerçek bu kadar basit, bu kadar saçma ve bu kadar gaddardı.