“Ben öcümü bu dünya da almak
isterim! Bugün! Burda! Dostun düşmanın önünde! Benim
sorunum bu insanlarla, bugünle, burasıyla!.. Göreceğim
adaleti bugün göremezsem, bir değeri yoktur nazarımda!
Biz de böyle düşünüyoruz bu kötü aklımızla ey saygıdeğer
Beytullah Hoca! Sen ayakta ve yukarda, biz oturmuşuz ve
yerde! Sen ahreti kendine garantilemiş, sen Allah’ın
siperine sinmiş, sen ağustos ayında Peygamberin gölgesinde
serin; biz, zayıf öküzümüzü, zayıf ineğimizle kağnıya koşup
sap çekeceğiz diye tozlu yollarda perişanız Sayın
Hocafendi!.. Terliyoruz... Yanıyoruz... Derimiz kavlayıp
kalkıyor. Biz de böyle düşünüyoruz ey yaşlı Hoca!..”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En önemli insan yoklukla, imkansızlıkla savaşarak kendini yaratan insandır. Mezar taşıyla, soyla övünerek kendini adam sayanların Allah bin belasını versin