Bizim de eğer kendi uçağımız ve o uçağı kontrol edecek Komuta Kontrol Mekanizmamız yoksa bir anlamı yoktu. Çünkü bu silahların dost-düşman tanıma sistemleri o mekanizmayı elinde bulunduran ülkelerin elinde olduğu sürece bizim ülkemiz de güvende olamazdı.