"Yüzün bir kere olsun böyle resmedilmişse artık hiç kimse unutturamaz seni. Sen çok uzaklardayken bile, resmine bir bakan, seni yakınındaymış gibi içinde hisseder. Yaşarken seni hiç görmemiş olanlar bile, senin ölümünden yıllar sonra, sanki sen karşılarındaymışsın gibi seninle göz
göze gelebilirler."
Montaigne'in Denemeler'ini okuyorum.Tabii ki yavaş yavaş.İnsanı düşündüren kitaplar bunlar.Daha sonra dünya klasiklerinden bir seçme yapıp,yaz boyu onları okuyacağım.