ThePastryChefsLibrary

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yüzün bir kere olsun böyle resmedilmişse artık hiç kimse unutturamaz seni. Sen çok uzaklardayken bile, resmine bir bakan, seni yakınındaymış gibi içinde hisseder. Yaşarken seni hiç görmemiş olanlar bile, senin ölümünden yıllar sonra, sanki sen karşılarındaymışsın gibi seninle göz göze gelebilirler."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Montaigne'in Denemeler'ini okuyorum.Tabii ki yavaş yavaş.İnsanı düşündüren kitaplar bunlar.Daha sonra dünya klasiklerinden bir seçme yapıp,yaz boyu onları okuyacağım.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Cadılık kötü bir şey değil ki.Cadılar gizemli şeyler yapar.
Sayfa 319·Kitabı okudu
Ona âşıktım.O bana âşık değildi ama...
Sayfa 319·Kitabı okudu