Uğur kurt

Yaşamak
Nerede okumuştum… Ölüm cezasına çarptırılmış biri sehpaya çıkmadan bir saat önce söyle söylüyor ya da düşünüyordu. -Yüksek bir yerde, bir kayanın üzerinde ancak iki ayağımı koyabileceğim kadar daracık bir yerde yaşayacak olsaydım,dört bir yanım uçurumlarla, okyanuslarla çevrili olsaydı, fırtınalar, zifiri karanlık olsaydı her yanım, kimsecikler olmasaydı yanımda, o daracık yerde öylece bir ömür, binlerce yıl, sonsuza dek yasamak isterdim! Yaşayabilsem, yalnızca yaşayabilsem, yaşayabilsem! Nasıl olursa olsun, yaşasam! Ne yaman bir gerçek! Tanrım, ne yüce bir gerçek bu! Ne alçak bir yaratık şu insanoğlu..
Edebiyat
Reklam
sıcak
Bazen ellerimizin yarısını bile kullanmadığımızı düşünüyorum; kafalarımızı kullanmadığımız kesin.
Sayfa 106·Kitabı okuyor
Edebiyat
Medusa
Sonra gittim vurdum Televizyona, milyonlarca insanı taşa çeviren Medusa'yı.
Edebiyat
Reklam