“Çalmadan, çırpmadan bize ekmeğimizi verenleri aç, bizi giydirenleri donsuz bırakmadan yaşamak istemek bu kadar güç, bu kadar mihnetli, hatta bu kadar tehlikeli mi olmalı idi.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
<<24 Mayıs... Güzel bir bahar günü... Benim için soğuk korkusu kalmadı. Faşistleri muhakeme edebilecek bir mahkemeye çıkacağımı düşünerek Emniyet Müdürlüğü’ne teslim olmaya gidiyorum.>>
<< Düşün, Şubat soğuğunun bu hücredeki acımasızlığını! Yarı uyur, yarı uyanık iki gece geçiriyorum, böyle bir yerde... Hücrenin kapısı açılıyor bir ara... Sabah mı, akşam mı belli değil... Bir el uzanıyor içeri... Bu el, polis eli de olsa rahatça uzanabilirim. Avucunda bir bardak çay!>>
Bu uzatılan bardağı avuçlarımda imiş gibi dudaklarına getirdikten sonra, aynı tadı bulmuşcasına:
<<Ne çay ya!..>> dedi, içini çekerek.