Şimdi bir yer bulsam ya kendime,
İnsan sesinden, şehrin gürültüsünden uzak bir yer.
Hani sadece kuşların sesini duysam,
Gözlerimi yeşile bıraksam ve biraz kahve yudumlasam.
Hani bütün mecburiyetlerimden uzaklaşıp,
Kendimi kendi halime bıraksam.
Hani fena mı olur, biraz nefes alsam ve biraz da kendim için yaşasam...