📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçer dediklerimi geçirdim..
Biter dediklerimi bitirdim..
Farkında olduğum için var oldunuz,
vazgeçtiğim için bugün yoksunuz..
~
Hz. Mevlâna, Geçer Dediklerimi Geçirdim
İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum....Der Sabahattin Ali...bazı şeyler değişmiyor... aynı hataları belki bu sefer olmaz diyerek yapıyoruz...Bu sefer doğruyu bulduk diyoruz...sorun bizde mi onlarda mi bilmiyorum...onlar düzelmiyor... bizde değişmiyoruz....🤔