Gizem baser

Gizem baser
@Reddeepzeppelin
Han sarhoş hancı sarhoş yolda yabancı sarhoş el cek tabip kalbimden icimdeki sancı sarhos ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪└⁠|⁠∵⁠|⁠┐⁠♪
Duygularımıza hakim olamayız ki! Bu bir yaratılış meselesi... Bir kimsenin derdi varsa nereye gitse gönlü hoş olmaz ki.
Reklam
"çok zaman iyi günlerin az, sıkıntılı günlerin çok olduğundan şikayet ederiz. Bence, bu şikayet bu şikayetlerimizin çoğu haksız yere yapılıyor. Tanrı'nın her gün bize verdiği iyi şeylerin tadını çıkarmak için içimizi daima rahatlatsak, başımıza bir felaket geldiğinde de ona dayanacak kuvveti de kendimizde buluruz."
Boşvermişlik seviyem
Artık güneş,ay ve yıldızlar istediği gibi dolaşabilir. Çünkü ben artık ne zaman gündüz, ne zaman gecedir bilmiyorum.
Yeryüzünde bizler, yerkürenin karnında gizlenmiş fokurdayan, kor bir ateş denizinin üzerinde yürür dururuz. Ama bunu hiç düşünmeyiz. Oysa ayağımızın altındaki ince yer kabuğu birden cama dönüşüverse herşeyi görürdük...
Aşkın gereksizliği üzerine
Düşünsene: Buralarda "öylesine-sevmişler", yanıp tutuşmuşlar, acı çekmiş, çektirmişler... (Gözlerdeki perdeler yine iniyor.) - İnsan enerjisi nasıl da saçma, hesapsızca israf ediliyormuş, değil mi?
Reklam