Gizem baser

Gizem baser
@Reddeepzeppelin
Han sarhoş hancı sarhoş yolda yabancı sarhoş el cek tabip kalbimden icimdeki sancı sarhos ♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪└⁠|⁠∵⁠|⁠┐⁠♪
Hazır olmuşken duble iskender de olayım mı ?

e

@alevlicennet
·
Âşık olduğunda sadece aşık, seven olmamalısın. Sevgi de ol. Sevdiğini ya da âşığını okşarken, okşayışın kendisi ol. Öpüşürken, öpen ya da öpülen değil, öpücük ol.
Reklam
Bana ait olan yokmuş :)
Gönderi kullanım dışı
Valla bende denk gelsem bi dengem bozulur gibi

Elçin

@elchinnn
·
Şahsen ben, şok olurdum.
Şaşılacak bir şey değil. Sizi seven bir adam, merak eder.
Edebiyat
Sabah uyaninca ben
Gönderi kullanım dışı
Kiraların en kötü yerde 20 bin olduğu memlekette çokta koymaz ya.
Gönderi kullanım dışı