Hayatını değiştirmeye çalışıyorsan başarısızlığa mahkumsun. Çünkü değişmesi gereken şey hayatın değil, olduğun kişidir. Önce olduğun kişiyi değiştirirsin , sonra dönüştüğün bu yeni kişiyle hayatını değiştirirsin. Nasıl aynı şeyi tekrar ederek farklı sonuç beklemek aptallıksa, aynı kişi olmaya devam ederek farklı bir sonuç beklemekte aptallıktır...