Cemiyet içindeki namusluların çoğu da aynı zihniyettedir. Ben bu avam moralini beğenmiyorum. Ya cehennem veya polis korkusu ile doğru kalmak…
Bu doğruluk içte, yürekte değil. Bu yaradılışlarından çevirmek için
insanlara nasıl bir terbiye vermeli bilmiyorum. Hırsızlık ve namus-suzluk denilen şeylerden bazılarına heveslenip de ceza korkusundan çekinerek yapmamak, cürmü irtikâp etmiş olmaktan çok farklı
bir şey değildir.