Hiçbir şey dost değil bu evrende. İnsanların anlamasinin zamani geldi. Gunesin sayesinde değil dunyadaki hayat. Gunesin dunyayi buharlastirma arzusundan dolayi hayat var gezegende.
O da benim kadar umursamıyordu insan hayatını. O da benim kadar vicdansızdi. Tabii o, uzun ugraslardan sonra kaybetmisti insanligini ama ben zaten o tarafım eksik doğmuştum...