Değerli arkadaşlar! Sayın okurlar benim maksadım bu zor ve acılı günlerde insanlarımızın yaşadığı acıları, travmaları tekrar tekrar yaşatmak, hatırlatmak değil. Özellikle deprem bölgesinde yaşayan halkımızın affına sığınıyorum… Ve tekrardan bu depremde ölen kardeşlerimize rahmet kalanlara ise allahtan sabır diliyorum…Ancak biliyoruz ki güzel bir yaşam sürdürmek bilinçli ve kültürlü bir toplumun oluşmasıyla mümkün. Bununla birlikte en başında bireyler, eğitimciler, siyasetçiler, işverenler, işçiler ve tanınan insanlar (yani ünlüler) vb…bütün sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz… Çünkü bilinmelidir ki bu saydıklarımın çoğu halk var diye sizler varsınız. Bizim gibi sıradan insanları aydınlığa kavuşturmak, bilinçlendirmek sizin boynunuzun borcudur.
Söylenecek bir söz bulamıyorum acıdan başka! Bir işi yapıp denetlenmemekten, sorumsuzluktan, hırsızlıktan, çıkarcılıktan…utanç duyuyorum. Hiçbir millet, toplum, halk ve hiçbir canlı böyle bir sistemde yaşamayı hak etmiyor… Allah bu depremde ölen bütün milletimize rahmet , kalanlara ise yardım ve sabır eylesin.