Nehir

Sende ben, kutba giden bir geminin sergüzeştini. Sende ben, kumarbaz macerasını keşiflerin, Sende uzaklığı. Sende ben, imkansızlığı seviyorum. Fakat asla ümitsizliği değil.....
Reklam
Ruhumu kasvet bastı, tasavvur edemesin.
Sayfa 556·Kitabı okudu
baktım sevgilimin gözlerinde yaşlar....Korkarak nedenini sorunca şöyle dedi: -Niçin günümüzde herşey böylesine çirkin?
Yalnız olmak güzeldi. İyi eşlik etmişimdir kendime hep.
Sigara
İyi dostlar biriktirdim. Hepsi ailem oldu. Küçük bir aşk yetiştirdim. Düzene yenik düştü.
Müzik
Reklam