Remziye

Remziye
@Rem_zi_ye
26.10.2023
...ilk heyecan...
9/10
·41 syf.··
Beğendi
·
2023 11. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2023 00:22
Namık kemal' in nadide eserlerinden biri olmakla beraber içinde hüzün ve trajedi barındıran güzel bir kitap. Kitap'ı okurken her mısrasını yaşıyormuşum gibi hissederek okudum. Okurlara tavsiye etmekle birlikte bir tiyatro eserinin bir roman kitabı kadar bitmesini istemeyerek hüzünlü bir şekilde rafına bırakıyorum...!
Edebiyat
Zavallı ÇocukNamık Kemal · Dorlion Yayınevi · 20174,430 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler
Gecenin sükunetinde odanın bir köşesinde otururken hayatın lakırdılarını dinlemeye mecbur kalmış kendi karanlığını farkına varmadan sessiz sedasız bir çocuk misali hüngür hüngür ağlarken meğer ne kadarda yanlızmışız kendi içimizde...
Hayat ve İnsan

Remziye

, bir kitap okudu
10/10
·544 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2023 10. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
Annem
Mutluluğun resmini çiz deseler oturur saatlerce anneme bakar onu tuval'e ince ince işlerim...! İyi geceler...🌙
Duygular