Zehra

Okur İtirafları
İtiraf ediyorum: 4 yıl önce okuduğum Bülbülü Öldürmek kitabını aslında hiç sevmemiştim fakat insanların tepki vermesinden çekindiğim için yüksek puan vermiştim. (neyse ki sonradan bu sorunu aştım :d) Var mı sizin de böyle okur itiraflarınız?
Edebiyat
Zehra isimli okura yanıt verildi
Zehra
Aynen öyle. Bazen de 0 beklentiyle başladığım kitaplara aşık oluyorum mesela :))) beklenti seviyesi okumalarımızı etkiliyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖