"İnsan elinden çok gözüyle tartar, çünkü herkes sizi görebilir ancak pek azı size dokunabilir. Herkes nasıl biri gibi göründüğünüzü bilir, lakin aslında ne olduğunuzu az kişi bilebilir."
Üç tür insan vardır. İnsanların kimileri kendiliğinden anlar, kimileri anlayandan öğrenir, kimileri de ne kendisi anlar ne de başkasının dediğinden anlar. Birinciler 'çok akıllı olanlardır', ikinciler 'daha az akıllı', üçüncüler ise 'işe yaramaz olanlardır'.