Kino'nun bir bildiği daha vardı, tanrıların insanların yaptığı planları sevmedikleri;
Tanrılar rastlantıya bağlı olmayan başarıdan da pek hoşlanmazlardı.
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir. Bazen şans ters dönebilir yoksa.
Ayarında istemeyi bilmeli kişi.Tanrı ile ya da tanrılarla iyi geçinmenin yolunu bulmalı.