Resul Goksu

Resul Goksu
@ResulGoeksu
İnsan, ara sıra içinin hirasına çekilmeli.
Lise
İstanbul, 1993
12 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Zannediyorum ki; derdimi bir insan ile paylaşınca o yara dağlanacak, hemen kabuk bağlayacak ya da hiç açılmamışcasına yok olacak. Halbuki, derdimi anlattıkça daha çok kan kaybediyorum. Üstü toz tutmuş, arada kaybolmuş kötü anılar da sanki o anı bekliyormuş gibi silkelenip kendini belli ediyor. Anlatmasam, bu sefer de anlaşılmama telaşı başlıyor. Derman gibi gözüken bu iç dökme olayı başka bir dert oluyor. Yük oluyor. Ya da sadece bana böyle oluyor.
Resul Goksu
Dediğin gibi çokta şey yapmamak lazım ; )
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anneniz gülümsedigi sürece her sey yolundadır…
Resul Goksu
Benim annem gülümserken dişleri döküktü.
Bu yaşıma kadar bir kere gönlümü alsalardı,hepsine canımı verirdim. Şimdi canlarını verseler gönlümü alamazlar.
Resul Goksu
Ömrümü bıraktım bu yazıya.
İnsanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkûmdurlar.
Sayfa 7·Kitabı okudu
1000k
Resul Goksu
Ölüm bir ceza değildir.