"Empedokles'in dediği gibi," Yalnızlığından keyif alan, dairesel bir küre" olabilirsen, yalnızca sana ait olan hayatı yani şimdiki zamanı yaşamayı alışkanlık edinirsen, en azından kalan günlerini dingin, asil ve tanrısal parçanla barışık geçirebilirsin."...
İmkan olsaydı da hepimiz içimizde sakladığımız bütün kötü şeyleri, yalnızca en yakın dostlarımıza açtıklarımızı değil, bazen kendi kendimize bile itiraf etmekten utandığımız duygularımızı , anılarımızı açığa vursaydık. Dünyayı öyle kötü bir koku kaplardı ki , soluk alamaz ,boğulurduk.