Reyyan Öztürk

Reyyan Öztürk
“Bu hayatta çok büyük şeyler kaybedebiliriz ama sonunda elimizde kalan aslında daha fazladır.”
zeynep isimli okura yanıt verildi
Reyyan Öztürk
Çok değer verdiğimiz bir öğretmenimiz söylemiş
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Eğitim hayatında başarılar dilerim... Senin gibi gençleri görünce bu ülkeye olan umudumuz perçinleniyor. İşte çekemedikleri sizin gibiler, Sizin gibi gençleri sindirmek için her şeyi deniyorlar. Başaramadılar. Sen bunun örneğisin. Maalesef sizlere güzel bir ülke bırakamadık. Denedik olmadı. Biz başaramadık. Ama siz yapacaksınız. Atatürk'e ve Cumhuriyete olan bağlılığınız ile başaracaksınız... Bu ülke sizin sayenizde güzel bir yer olacak. Sizlere güveniyoruz...
1000Kitap

Reyyan Öztürk

@ReynOan
·
Atatürk çocukları
Merhaba; Ben, bu ülkenin milyonlarca Türk gencinden yalnızca biriyim ve sizden bir ricada bulunmak istiyorum. Bizler, Atatürk’ün çocukları, Cumhuriyeti emanet ettiği gençlik olarak, yeni öğretim yılına daha güçlü başlamak, 9 Eylül 2024 sabahı okulda Türk olduğumuzu, değerlerimizi ve Cumhuriyetimizi her koşulda koruyacağımızı göstermek istiyoruz. Bunun için, Türkiye Cumhuriyeti topraklarından, Misak-ı Milli'nin her bir karışından ve hatta dünyanın dört bir yanından duyulacak bir sesle, İstiklal Marşı’mızı, Andımızı ve Gençliğe Hitabe’mizi en güçlü şekilde okumalıyız. Bizler Türk’üz ve bu topraklarda Türk olarak var olmaya devam edeceğiz. İster 100 yıl, ister 1000 asır geçsin, bizlerin vazgeçemeyeceği ve vazgeçmeyeceği yegâne şey budur. Ve bizler, bunu artık yalnız içimizde bilmekle kalmayıp, hep bir ağızdan bu Cumhuriyeti koruyacağımızı haykırmalıyız. Bu vatan her şeyden önce biz gençlere emanettir. Unutmayın ki, bu toprakları koruma kudreti, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi, damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur. Sizden ricam, bu mesajı yaymanız ve her daim gururla Türk olduğumuzu ifade etmenizdir. Bu şekilde, ulusal değerlerimize olan bağlılığımızı ve Cumhuriyetimizi yaşatma kararlılığımızı gösterebiliriz. Teşekkürler.
Reyyan Öztürk
Çok teşekkür ederim. :)
Didim zäncir turar, didi boynumda, Didim ölüm bardur, didi yolumda, Didim biläzükçu? Didi qolumda, Didim qorqar musän? U didi yaq-yaq. Didim niçün qorqmassän? Didi tänrim bar, Didim yäniçu? Didi xälqim bar, Didim yänä yoq mu? Didi ruhim bar, Didim şükran musän? U didi yaq-yaq. Didim istäk nädur? Didi gülümdur, Didim çelişmaqqa? Didi yolumdur, Didim Ötkür nimändur? Didi qulumdur, Didim satar musän? U didi yaq-yaq…
Reyyan Öztürk
Dedim: “Zincir durur?” Dedi: “Boynumda.” Dedim: “Ölüm vardır.” Dedi: “Yolumda.” Dedim: “Bilezik?” Dedi: “Kolumda.” Dedim: “Korkar mısın?” O dedi: “Yok, yok.” Dedim: “Niçin korkmazsın?” Dedi: “Tanrım var.” Dedim: “Başka?” Dedi: “Halkım var.” Dedim: “Daha yok mu?” Dedi: “Ruhum var.” Dedim: “Şükran mısın?” O dedi: “Yok, yok.” Dedim: “İstek nedir?” Dedi: “Gülümdür.” Dedim: “Ya mücadele?” Dedi: “Yolumdur.” Dedim: “Ötkür neyindir?” Dedi: “Kulumdur.” Dedim: “Satar mısın?” O dedi: “Yok, yok.”