Ya dostlar sizi de saçma sapan saatlerde saçma şeyler için güya resmi kurumlar arıyor mu? Geçen pazar, saat gece üç, yine ben ve yine vücudun haftanın yorgunluğuna karşın kapanamayan bir çift göz, düşünmemek için savaş verirken bile düşünerek savaşı kaybeden bir beyin, bütün bunlara rağmen çok yorgun ve isyankar bir vücut var... Kulaklar telefonun yorgunlukla çalan telefonu duymamak için elinden geleni yapan kulaklar yine savaşı kaybetti ve telefonu açtım. Bu durum için birkaç senaryo var:
~ çok önemli birine cok önemli bir şey oldu.
~ acil bir şekilde evden çıkmam gerekiyor
~ bir şeyi unuttum(yine de aramaları saçma)
Ne çıktı? "Efendim, taahhutunuzu yenilemek ister misiniz?". Ben size bırakıyorum...