Reyyan

Reyyan
@Reyyanece
Unutma
Benimle cennete ya da cehenneme girmeyecekseniz günah ve sevaplarım kimseyi ilgilendirmez.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Varmı aksini iddia eden?
Ya dostlar sizi de saçma sapan saatlerde saçma şeyler için güya resmi kurumlar arıyor mu? Geçen pazar, saat gece üç, yine ben ve yine vücudun haftanın yorgunluğuna karşın kapanamayan bir çift göz, düşünmemek için savaş verirken bile düşünerek savaşı kaybeden bir beyin, bütün bunlara rağmen çok yorgun ve isyankar bir vücut var... Kulaklar telefonun yorgunlukla çalan telefonu duymamak için elinden geleni yapan kulaklar yine savaşı kaybetti ve telefonu açtım. Bu durum için birkaç senaryo var: ~ çok önemli birine cok önemli bir şey oldu. ~ acil bir şekilde evden çıkmam gerekiyor ~ bir şeyi unuttum(yine de aramaları saçma) Ne çıktı? "Efendim, taahhutunuzu yenilemek ister misiniz?". Ben size bırakıyorum...
İnsan ve Duygular

Reyyan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2024 2. kitabı
Gülse Birsel
7.8/10 · 2.943 okunma

Reyyan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2024 1. kitabı
Sedat Kapanoğlu
8.8/10 · 12 okunma
1
Bazen insanları anlamakta güçlük çekiyorum. Özellikle kompleksli insanları anlamakta... Bana bir şey soruyor, gerçeği söylüyorum. O da benim cevabım göre kendi cevabını şekillendiriyor. Örneğin kilo... kilomu soruyor, söylüyorum. O da bir salisede (atıyorum) 60 kilodan 50'ye iniyor... halbuki ben onunla dalga geçmeyeceğim, kendi kafasında kendini beğenmediği için bana yalan söylüyor. Buna kendinle barisamamak denir ve fakat bir iki gün sonra aynı kişi gelip bana kendini çok seviyorum diyor. Buna aşağılık kompleksi denir. Haa... gelip de senin aşağılık kompleksin var desen belki yakana yapışır. Böyle insanları sevmiyorum... (iyi ki çok gördüğüm insanlar böyle değil... ) O yüzden dostlar, takmayınca kafaya rahat olursunuz.