📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"N'aber, kılıksız?"
"Garip. Buraya tekrar gelmek..."
"Sen nasılsın?"
"Garip. Buradan hiç çıkmamak..." Güldü. "Yerin kaç kat altında çürüyorum. Yakışıklılığıma yazık oluyor." Sonra Emir'e doğru bağırdı. "Kıymetimiz bilinmiyor!"
İçeriden Emir'in sesi duyuldu. "Seni hâlâ duyabiliyorum ahmak!"
Tuna daha çok sırıttı. "Duyabildiğini biliyorum, hayatım."
"Biliyor musun? Bugün biraz büyüdüm."
"Yaşadığımız acılar, kavrulduğumuz ateş, bizi bazen büyümek zorunda bırakır."
"Hayır, bugün benim doğum günüm."
"İyi ki doğdun, minik ejderha!"