"Herkese tamam Arın. Diyara açtığın savaş, geçmişe, intikamına, anılara, Tanrıçalara,Amon'a,Ayzer'e... Herkese açtığın savaş tamam. Hepsinde yanında durdum ve dururum ama hayır,bunu yapmayacaksın.""Daren'le benim aramda bir savaş başlatmayacaksın."
"Kendi iyiliği için, sevdiğinden bağırdığını her söylediğinde, kızına öfke ile iyiliği karıştırmayı öğretiyorsun .Ona mantıklı gelse de başta , büyüyüp serpildikçe canını yakan adamlara güveniyor kızın. Çünkü onlar tıpkı sen."