"Benimle takılmak bu kadar rahatsız ediciyse neden birbirimizin etrafında dönüp duruyoruz?"
"Öyle değil,"Senin etrafında olabilmek için onlara katlanmam gerekiyor."
"Lanetliyim,"diye fısıldadım kendi kendime.
"Başınıza geldim,felaketler getirdim."
"Yıldızım"dedi gözyaşlarıma dokunarak.
"Yüzyıllık bir karanlığa direnerek parladın.
Bir anlığına bile sönmedi senin ışığın.Sen felaket değilsin, olabilecek en mucizevi doğa olayısın belki de."
"Ağlama, Tüm gökyüzünü yere indirmek istiyorum."