Gothikana
Gotik bir gizem kitabı olması zaten ilgimi çekmişti ama karakterler için yapılan fanart çalışmaları kitabı okumama vesile oldu.
Konu harikaydı, ortam güzeldi, karakterler iyiydi, olaylar heyecanlıydı tabi bunlar yazarımızın bize fırsat verdiği zamanlarda öyleydi. O kadar çok cinsel ilişki kısmı vardı ki heyecanlı olan olay örgüsü inanılmaz sıkıcı bir hale geliyordu ve biz asıl merak ettiğimiz konuya bir türlü varamıyorduk. Tam bir şeyler öğreniyoruz diye sevinirken kitap oldu bittiye geldi ve birçok ayrıntı yarım kaldı.
Benim için favori olabilecekken, okumasan da olur diyebileceğim bir kitap olmuş oldu. Umarım ikinci kitabı çıkar ve bu ilk kitabın tatsızlığını götürür.