Olcay eryılmaz

Olcay eryılmaz
@Robebahjan
İstanbul Beyoğlu, 25 Aralık 1987
26 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
+söz verdi olric. - ne sözü efendim? +İncir ağacı çicek açınca geri gelicem dedi. -ama efendim.. +Biliyorum olric sus..'
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
+gitme vakti geldi olric. -nereden gitme vakti geldi efendimiz? +Kalbinden orlic,kalbinden. -hiç gelmemiştinizki efendim. +O zaman neden bu kadar canım acıyor olric? -çünkü hep kalbindesiniz sanmıştınız oysa bir kere bile sizi kalbine almamıştı efendim. +Beni neden uyarmadın olric? -aşkından sağır olmuştunuz efendim. +Anladım olric...
Efendim hoşlanmak,sevmek ve aşık olmak arasındaki fark nedir?+olric ilk gördüklerin,düşüncelerin hoşlantıdır. Beraberken geçen süre sevgidir. Ama hayatında, yanında değilken yüzünü bile görmezken sevmektir aşk...
Puan vermedi·96 syf.··
2010 10. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2010 00:00
Sadık Hidayet doğu'nun Franz kafkası olarak bilinir. İran'ın nüfuslu ailerinden birinin oğlu, babası İran devlet yönetiminde de görev yapmış zengin bir ailenin çocuğu, yurt dışında iyi okullarda okumuş, 1951 yılında Paris'te, günlerce hava gazlı bir apartman dairesi aramış,ve o dairede her yeri iyice kapatıp intihar etmiştir. yakın arkadaşı kendisini merak edip evinde ölü bulduğunda, tertemiz giyinmiş, traşlı ve cebinde oldukça parası da varmış, en bilindik romanı olan kör baykuşta kendi ruh halini anlattığı onlarca alıntı vardır burada zaten.yaralar vardır vücudu bir cüzam gibi saran yada biz ölümün çocuklarıyız ölüm bütün dertleri bitirir vs vs gibi. yasadığı buhranı çok iyi anlatmış. ben bu kitabı okuduğumda hayatımda hiç bir derin kaybım ve yaralarım yoktu. ama babamı kaybettikten sonra ve sonrasında bazı gönül işleri, işte öyle bir durumda alıp okursanız,gerçekten sizi intihara teşfik edebilecek bir kitap.ama benim güçlü bir psikolojim var,inançlı bir insanım,sadece ağlamak,içimi boşaltmak,yazarla dertleşmek istiyorum diyorsanız,yanında kampanya olarak oğuz atayın tutunamayanlarınıda alırsanız, kuraklığa çare bile olabilirz hep birlikte ikiside çok derin ve hisli kitaplar. ben bu kitapları okurken, münacat şiirinin son dörtlügünü bir dua niyetiyle okuyup,bu ruh halinden kurtulmaya calışmıştım.şiirin son kısmı şöyle şimdi tekrar ne yapsam dedirtme Yarabbi. taşınacak suyu göster,kırılacak odunu. kaldı bu silinmez yaşamak suçu üzerimde. bileyim hangi suyun sakasıyım yarabbel alemin. Tütmesi gereken Ocak nerede?
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 202636,7bin okunma
Bütün bir kış beklemişsinde,tam çiçek acacakken,dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.