Selçuk

Selçuk
@Robert_Longdon
Yine malamat olduk
Üniversite okuyor
Ankara
10 Nisan
27 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
-"Satılık mı bunlar?" Diye ilk potansiyel müşterim girdi konuya. + "Yok, kura ile", dedim. - "Kura ne kadar?" + "50 kuruş sakız parasına." - "Bu pişi de kurada mı?" Son pişi öylece duruyordu kutuda. Unutmuştuk onu. + "Pişi satılık, 1 lira." - "Niye bir tek pişi satılık?" + "Soğumasın, bayatlamasın diye." - " Ben pişiyi alıyorum, içecek var mı?" + " Büfe mi lan bura, al pişiyi siktir git."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mesela Tahsin'den veresiye silgi alamazdım ben " iki defa düşün, iyice tart, emin olduğunda üçüncüde yaz. Silgi bedava değil, kötü alıştırma kendini. Silgi yok istersen ekmek vereyim." Deyip, silgi almaya gittiğim bakkaldan eve ekmekle göndermişliği vardı beni.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Önsöz
Bu kitapta bahsi geçen isimler, mekanlar ve olaylar büyük oranda gerçektir. Alınganlık yapıp dava açmaya kalkacak tüm kurum ve kuruluşlar, özel, tüzel kişilikler ise kurmacadır. :):):)

Selçuk

, bir kitabı yarım bıraktı
%35 (234/664 syf.)
Jared Diamond
8.5/10 · 9,5bin okunma
10/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2019 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2019 09:37
Belleğimdekiler taze iken, yazmak istiyorum bu kitap hakkında bütün düşüncelerimi. Sokağa çıkıp herkese kürk mantolu Madonna dağıtmak istiyorum bir bildiri dağıtır gibi alın okuyun okutturun herkese baskı yapmak istiyorum deli gibi bu kitap hakkında... Offf offf... Raif Efendi ne hallere düşürdün beni hayatımda ilk defa bu tarz bir kitap okudum ve bu da son olur galiba. Çok lezzetli bir yemek yersin üstüne su bile içmezsin yemeğin tadı ağzında kalsın gitmesin diye, işte o hissi uyandırdı bu kitap ben de teşekkürler Sabahattin Ali. Bir tarafımda bu kitap ile neden bu kadar geç buluştuğuma hayıflanıyor bu okuduktan sonraki izlenimim. Fakat belki bu kısım biraz klasik olacak ama hakikaten öyle o ne ya herkesin elinde bu kitap kahvesini içerken story atmış ne bileyim kitap okurken resmi var bu kitap gözüküyor bu kadar göz önünde olan bir kitabı açıkcası pek okumak içimden gelmiyor, gelmedi derken ancak bu kadar dayanabildim. Pişmanmıyım??? Okumadan önceki bu kitap adına geçirdiğim günler için deliler gibi pişmanım bugün bir milat benim için her sene Şubat'ın son günü elime alıp tekrar okuyacağım. Sevgili Sabahattin Ali seni de bu kadar geç tanımanın pişmanlığı çok ayrı bir destan olur buraya yazmam. Senin o güzel dünyanıda sevgili Hıfzı Topuz'dan mutlaka okuyacağım sana koskocaman bir SÖZZZ'üm olsun. Ruhun şad olsun, ışıklar içinde uyu GÜZEL ADAM...
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma