Torhan ve ben, hemen Ankara'ya uçtuk. Uçakta otururken, tüm anılarım bir film şeridi gibi gözlerimin önünde canlandı. Öğrencilik zamanlarımızda ne zaman Ankara'ya gelsek Selma, bizi uçağın merdivenlerinde karşılardı. Birkaç yıl sonra pasaport kontrol noktasının olduğu yerde, bekleme salonlarında bekler oldu. Babam buralara gelmeyi pek doğru bulmazdı, annem bir an evvel bize sarılmak, kollarının arasına almak isterdi. Annem bir süre sonra bizi servis otobüslerinin bulunduğu durakta karşılar olmuştu. Zaman zaman arabası olan arkadaşları ile bizi almaya gelirdi. Her daim bizi düşündüğünü söyler ve şu sözler dökülürdü dudaklarından: "İyi insan lafının üstüne gelir!"