Kazancakis bir yazısında şöyle der: Biz insanlar; mutsuz, kalpsiz, küçük, degersiz yaratıklarız; fakat, içimizdeki üstünlük duygusu bizi insafsızca yukarı doğru iter. İşte bundan doğan beşerî çamur, büyük fikirlerin, şiddetli aşkların ve arkası gelmeyen büyük saldırıların kaynağı olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne mi?" dedi. "Ne olduğunu İspanyol Katolik, Havariler Kilisesi'nin bilge bir âlimi söylemiştir.
Bu bilge alim ne olduğunu söylemiştir: 'Hayat bir düştür. İnsanın en büyük suçu doğmuş olmaktır,' demiştir. İşte, kızım, bizim günahımız bu: Doğmuş olmak."